|
Post by Admin on Apr 6, 2014 8:40:51 GMT 1
På regnbuestationen tog So Long det eneste job der blev dem tilbudt: At hente de røde Ororo blomster. Først ville kaptajnen ikke grundet brugen af disse. Enhver ved at de gives til kvæg som et steroid der muskelforstørrer. Men uden andre opgaver og halvdelen betalt i forvejen var der ikke andre muligheder. Imidlertid er skibet landet, kaptajnen er taget af sted for at hende varerne og har grundet en rørlækage bedt alle om at blive på skibet og få det fikset. Nu mangler kaptajnen og det er ti timer siden man sidst har set ham. Selv hvis køretøjet er brudt sammen burde det ikke have taget så lang tid.
Mission: Finde kaptajnen. Skaffe varerne. Komme tilbage til regnbuestationen
Hvis ikke So Long har varerne med hjem så skal de tilbagebetale den halvdel de har fået. Hvilket er svært med penge men stort set har brugt.
Ps: Som medvirkende admin kan I være udsat for at jeg vil sende PM's til jer om enten opgaver, opdagelser eller ting som kaptajnen har sagt til jer. Det er ikke sikkert det er nødvendigt, men I skal bare vide at jeg kan finde på at udnytte min magt, så husk at lægge mærke til om det er tilfældet. (Muhahaha)
|
|