|
Post by Shiron de Ram'on on Jun 14, 2014 16:36:44 GMT 1
"Hva' så Arish, din gamle røver, hvor'n går det. Jeg har ikke set dig siden , du stak af fra oprydningen af forrige madkamp," udbrød Shiron da han så sin ven. "Hvilket jeg egentlig også forstår fuldt ud," tilføjede han lavmælt. Shiron havde efterhånden fået sig tår over tørsten, men han kunne stadig godt finde hjem til skibet. Det var bare lige ud og så til... til... øhh... han kunne næsten huske det. Han kastede sit 37. glas med arron-sprit overs kuldren, og begyndte at bevæge sig lidt småslingende hen mod Arish. "Skal du også have en lille en?"
|
|
|
Post by Arish Burgwind on Jul 1, 2014 15:43:53 GMT 1
Arish kom gående ind ad døren til baren. Han hørte en stemme sige hans navn. Han vendte sig, og så, at det var Shiron. "Øhh, nej tak Shiron", sagde han. Han var egentlig bare kommet for at få udbetalt lidt penge, for han havde vundet et vædemål med bartenderen. Men på den anden side blev han jo smidt ud, hvis ikke han købte en masse drinks meget hurtigt. "Eller jo tak. Jeg tror jeg tager en Sirius Ætser. Skal du også have sådan en, eller kan du ikke klarer mere?" Arish vidste godt at Shiron vil tage hævn hvis han tabte, men han kunne alligevel ikke dy sig.
|
|
|
Vædemålet
Jul 1, 2014 21:30:54 GMT 1
via mobile
Post by Shiron de Ram'on on Jul 1, 2014 21:30:54 GMT 1
Shiron var lamslået. Hvor vovede han? De vidste jo begge at Arish ikke kunne holde til bare den mindste smule alkohol, før han gik helt i hegnet. Men så rystede han det af sig. Det skulle ikke gå ustraffet hen. Først vil Shiron dog lige håne ham foran mange af de halvberusede bargæster. "Hvad skal vi væde? En månedsløn eller to? Eller skal vi måske prøve med noget værrer? Men du tør måske ikke?" Shiron elskede et lille vædemål. Rundt om dem begyndte forskellige gæster at lytte opmærksomt.
|
|