|
Post by Shiron de Ram'on on Apr 13, 2014 7:46:03 GMT 1
(Måjeg gerne fortsætte her, en uge senere? Vi mangler jo stadig en kaptajn.) Shiron havde sovet over sig. Han slog sig selv i hovedet(så hårdt han kunne, for at se om han kunne holde til det), for nu vil kaptajnen sikkert straffe ham. Han skulle have været i øderummet for 30 min. siden. Han kunne høre Cataleya spørge "Ingen ideer?". Holdt de mon møde, uden ham?. Han skyndte sig ind i rummet. "Ingen ideer til hvad?", spurgte han frisk. "Og hvor er kaptajnen?" Det sidste spørgsmål var det vigtigste. Kaptajnen lejede altid at holde stramt på tidsplanen.
|
|
|
Post by Cassandra Min on May 6, 2014 8:36:43 GMT 1
Cassandra ignorerede Shirons ankomst. Ligesom hun ignorerede hans spørgsmål. Det var ikke hendes problem at han ikke var der til tiden og det var heller ikke hendes opgave at besvare dumme spørgsmål. Det var i hvert fald ikke noget der stod i hendes kontrakt. Så hun sad stiv og rank på sin stol og så på ham med sine strenge øjne.
|
|
|
Post by Shiron de Ram'on on May 22, 2014 13:37:28 GMT 1
"Hva' Cass, er der både stilleleg og stirrekonkurrence," spurgte Shiron. "Jeg vil gerne vide hvad det er der foregår". Shiron var lettere irriteret over Cassandras opførsel, men det kunne han ikke gøre noget ved. Han var tilgengæld stadig lidt nervøs for kaptajnen. Nok var han ikke den flinkeste person i galaksen, men det var ham der kunne tage de rigtige beslutninger. Eller ihvertfald ofte. Det var ikke Cataley ikke Nome og da slet ikke Cassandra, mente han.
|
|